//
you're reading...
General marketing

A good book – Un buen libro

A good book - Un buen libro

I just finished reading this book about the oh-so-difficult issue of tracking the impact of social media campaigns. I thought it had good points about why is so important to have metrics, and your defining goals, audience, benchmarks beforehand and how to turn all this into data. The writer, PR guru Katie Delahaye Paine, makes emphasis on how we ought to concentrate on building long-lasting relationships instead of concentrating on a quick sell.

Interesante libro, el cual acabo de terminar, sobre analizar el impacto de campañas de medios sociales. Este tópico es muy importante y difícil para cualquier persona que se dedique a gestionar campañas de publicidad usando medios sociales. El libro tuvo puntos que te hacen pensar sobre lo fundamental que es el tener pensado, antes de lanzar una campaña, los objetivos de ésta, y el saber a qué audiencia va dedicada. La escritora, la profesional de relaciones públicas Katie Delahaye Paine nos explica que que el objetivo de los medios sociales no es el vender rápidamente, si no establecer relaciones a largo plazo.

About MLL69

Feminista y guiri.

Discussion

No comments yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: